Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-11 13:43:10
On 2018-01-11 10:15, Linas Petkevičius wrote:
> LD turi labai gera sprendima tokiam atvejui - savo pasiulyta rangova,
> kuriam tiesiogiai ir apmoka.

Net nesiūlė. Pirmame etape pasiūlė juokingą sumą, nors aš iškart
prašiau, kad jie suremontuotų patys, atsiuntę savo rangovą ir man jokių
jų pinigų iš jų nereikia. Bbs in oculus.

Tada aš kreipiausi į savo rangovą, anas viską sukalkuliavo, suma gavosi
daugiau nei 10x didesnė, nei siūlė LD! Kai jiems nusiunčiau sąmatą, tai
prasidėjo atsikalbinėjimai, mol, "o kam čia tai, o kam čia šitai... mes
pagal SAVO taisykles skaičiuojam kainą už sferinio arklio kosTmose
kubinį metrą tiek ir tiek (nors Vilniuje už tiek net meistrai alkašai
nedirbs)". Tada mano rangovas buvo priverstas jiems atrašinėti kodėl ir
kas kaip daroma, laikantis visų taisyklių ir technologijų, ir kodėl ką
būtina skaičiuoti.

Žodžiu, aš nepasidaviau, istorija tęsėsi pusę metų, kol pagaliau LD
matyt nervai neatlaikė ar kokie nors terminai juos ėmėm spaust ir jie
sumokėjo sumą, kurios jau pakako remontui. Perėjau pas SWED. Draudiminių
įvykių kol kas nebuvo, bet neįsivaizduoju ar bent teoriškai gali būti
blogiau. IMHO.