Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: KandysRomka
Data: 2018-01-10 16:22:49
Masinas palieku uzrakintas ir savam kieme, tai tik buvo perspejimas ko
nedraus. O del gaisro tai: SAUGOS REIKALAVIMAI, KURIŲ REIKIA LAIKYTIS, KAD
ĮVYKIS BŪTŲ DRAUDŽIAMASIS
Mes padarysime viską, kad sklandžiai ir greitai atlygintume Jums
nuostolius nelaimės atveju . Tačiau svarbu, kad kaip rūpestingi
savo namų šeimininkai Jūs laikytumėtės minimalių saugumo
reikalavimų, kurie gali užkirsti kelią nelaimėms . Pvz
  ., mes
negalėsime laikyti netikėtu įvykiu gaisro, kilusio dėl neišvalyto
kamino .

Katiline ir pas mane svari ir priziurima, bei kaminas valomas. Siaip del
gaisro pas kiekviena draudeja yra tam tikru mygtuku kad prisipist.

O kaip ir rasiau, dar yra, kurie itraukia punkta del gaisro tik del
treciuju asmenu kaltes.