Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-12 00:21:16
Man rodos jūs kampo nepagavot apie absoliutinius kiekius :)

O šiaip - tiesa sakant net pats savo mišrainę esu ploves :) Užmaišiau
nemažą bliūdą, paragavau - šūdinas majonezas.. ar truputi perseno, ar
šiaip prieskonis gaidys buvo (visad normaliai būdavo anksčiau), į sietką
viską suverčiau ir perskalavau :) Pats nesugalvočiau, jei nebūtų gandų,
kad "maximose taip daro".