Tema: Re: Namo draudimas
Autorius: Struktur
Data: 2018-01-11 15:50:54
Su LD tai kol kas tik teigiama patirtis. Draudimas butas + namu turtas.
Suduzo Sony ragelio ekranas (cia dar kai draude ir ragelius bedroj
sumoj) - sumokejo uz keitima pas MTTC pagal saskaita, rageli LG G4
negeri zmones pavoge nuo stalo darbe - sumokejo (beje, kaltininko taip
ir nerado, byla nutarukta), pas kaimyna truko vandentiekis, uzpyle
mansan.mazga - bliat, irgi sumokejo pagal suderinta samata.