Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: tOMZY
Data: 2018-01-02 11:03:00
Hmm, nu super tada. O tai popierinės jie ir nebesiunčia?

"Saulius74901"  parašė naujienų news:p2ffoj$9ij$1@trimpas.omnitel.net...

Nelauk nieko, prisijunk ir pasiimk savo deklaracijos adoc su statybų
inspektoriaus parašais.
Tada įrašyk tą adoc į CD, pasiimk namo kadastrinę bylą + žemės matavimų bylą
ir vežk į RC.