Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-10-18 08:19:46
Nu nevisai supratau dėl žemės paviršiaus.
Man rods viskas matuojasi nuo nulio t.y. nuo pamato viršaus.
Maniškis matininkas būtent taip matavo ir sako daugokai čia, tai sutariau,
kad parašys mažiau.
Manau nesuk kabančių dėl žemės lygio dabar, kviesk matininkus ir tiesiog
tegu perbraižo su reikalingu aukščiu.