Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: tOMZY
Data: 2017-11-22 19:57:16
Matininkai man tik dabar perdarė, jau galvojau iš naujo viską supildysiu ir
tik pyst dar matau naujieną - inspektorė parašius, kad reikia pateikt
techninio prižiūrėtojo draudimą, o vat  statybos vadovo draudimo kažkodėl
nemini.
Realiai tas tech. prižiūrėtojas gi net nebeprivalomas? Jei jį pašalinsiu ir
paliksiu tik statybos vadovą, tai tada turbūt atmes, kad nepridėjau šio
draudimo.
Kaip tau einasi?

"Saulius74901"  parašė naujienų news:ot9a1l$jgg$1@trimpas.omnitel.net...

Man rods mokestis už patvirtinimą vadinasi, nebuvo patvirtinimo tai mokestis
bus už jį.
Kai dariau dalinį namo pridavimą, pirmą kart irgi atmetė paraišką, bet
antrąkart nemokėjau tikrai.
bieso :-)