Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: Zaba
Data: 2017-10-05 10:28:38
Gali, tau popieriu atspausdina tipo registru centras ir kitos institucijos
jos netikrina ar jis yra toje duomenu bazeje, man asmeniskai taip buvo,
paskui tas tipo atestuotas zmogeliukas teisinosi klaidomis ir nepastebejo,
kad atmestas jis buvo, bet popiergali leidzia atspausdinti, ten pas juos
panasi sistema kaip info statyba, dar patikrina specai ka jie ten buktai
priskaiciave...