Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: xc
Data: 2017-10-17 20:46:49
Nukirsti neduočiau, bet kiek pamenu architekto aiškinimus, namo aukštis
skaičiuojasi ne nuo nulio, o nuo žemės paviršiaus keturiuose namo
kampuose vidurkio. T.y. jei šiuo metu gerbūvis nesutvarkytas ir namo
kampuose reljefas nesukeltas, automatiškai namo aukštis pagal popierius
gausis didesnis.

Tik va klausimas, kodėl matininkas paėmė maksimalų aukštį, o ne tą
vidurkį nežinau. Ar mano architektas klaidino, ar tiesiog patingėjo
matuoti tuos aukščius kampuose ar dar kas nors - nežinau. Pasidomėčiau
pas jį, kodėl, gal tiesiog pakoreguos matavimus. Arba reiks tvarkytis
reljefa, persimatuoti ir bandyti vėl.