Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-11-28 08:31:55
Relax, nebus jokios baudos iš banko :-)
Aš net leidau sau naglumo prašyt banko parduot vieną bankui įkeistą turtą.
Butas mieste buvo įkeistas tam kad gauti paskolą.
Ir ką tu manai?
Leido.
Namas pagal RC nebaigtas statyti (baigtumas 79 proc), o 100 proc. baigtumas
neįregistruotas, nors irgi jau turėjo būti.
Bankui persiunčiau tik kadastro bylą su 100 proc. baigtumu ir namo fotkes
vidaus ir išorės.