Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: tOMZY
Data: 2017-10-27 09:15:52
Norėjau rašyt, kad taigi rašiau tau, kad būtinas tas tyrimas, kas
vandenį iš savo gręžinio turi, bet pasižiūrėjau, ką tau buvau parašęs ir
matau, kad parašiau visai atvirkščiai... Sorry, jei suklaidinau.
Man vanduo iš miesto, tai bent to popiergalio nereik, nors tyrimą ir
reikėjo darytis pas tuos pačius, kas tą vandenį tiekia.
Tik keista, kad tau tas tyrimas toks brangus - Klaipėdos vandenyse
sumokėjau tik 6 ar 14 eur.