Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: tOMZY
Data: 2017-10-17 12:33:25
mano irgi atmetė - paskambino ir pasakė, kad pagal matavimus mano namas
virš metro aukštesnis, nei projekte. Bet čia kažkoks kosmosas,
matininkai turbūt grybo pripjovė. Man ir kilo įtarimų, kodėl visą
valandą sklypo kampe kažką tam savo aparate maigė, kažkas jiem ten
nesigavo.  reiks lipt ant stogo ir kažkokiu būdu matuot pačiam. O
aukštis skaičiuojamas su kaminu?