Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-10-26 11:42:08
Vos prisiskambinau
Tikrino ir atmetė dėl vandens tyrimų ir išvados iš visuomenės sveikatos
centro
Neva privaloma
Žiūriu www, tyrimas 118€
Skambinau į kitas laboratorijas.
Sako mūsų tyrimus Visuomenės sveikatos centras priima pagal nuotaiką. Nors
privalo priimti, reik pateikt gręžinio pasą ir bet kokios laboratorijos
pagal STR.

Vo tep va,  FUCK visiškas