Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: tOMZY
Data: 2017-11-24 17:32:15
Šiandien irgi kalbėjau su inspektore - sakė, mano atvejo tikrai nepamena,
nes vien šiandien gavo 120 naujų prašymų... Pimpiec, kas per darbo
apkrova... Kaip ten gali gilintis į kažką.
O dėl Registrų centro - kaip suprantu, lygiai taip pat, kaip su daliniu
pridavimu, tik vietoj tos pažymos, kad pastatyta be nukrypimų, reikia vežt
deklaraciją, kurios reikia sulaukt, kol atsiųs. Gal ir klystu, nesidomėjau
dar.

"Saulius74901"  parašė naujienų news:ov5psr$7qj$1@trimpas.omnitel.net...

Man dekraciją patvirtino.
telefonu kalbėjau su Klaipėdos skyriaus inspektore, tai sako o kur
draudimas?
sakau gi man buvo neprivalomas, nes kai statė nereikėjo. Sako ok, tada
nereik ;-)
Prašė plotos pataisyt, paskui prižiūrėtoją įrašyt ir statybos vadovą.
Įrašiau sūnų, nes turi statybos diplomą ir pralindau.
Ai tiesa, dar liepė pažymą surašyt, kad pastatyta pagal projektą, tokią pat
kaip daliniam namo pridavimui.

Dabar laužau galvą ką vežt į Registrų centrą.
Gal žinai?
Va čia randu, kad nieko labai mandra.
http://info.registrucentras.lt/node/6569