Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: tOMZY
Data: 2017-10-17 18:44:19
Gavosi duetas, bet gal ir mūsų situacijos kažkam pravers ateity.

Žodžiu, kontrolinėj pastato nuotraukoj (prisegu iškarpą) matomas namo
aukštis nuo cokolio - 5,07m. Pagal projektą turėtų būt mažiau, bet skirtumas
neviršija 20 cm, tai kaip ir OK. Bet va ten pat parodyta, kad pastato
aukštis nuo žemės paviršiaus yra 6,48m
Prie to skaičiaus inspektorė ir prisikniso. Bet tai kodėl? Mano sklypo
aukščių perkritimas yra maždaug 1,2m. Čia matininkai turbūt paėmė žemiausią
tašką. Bet kam jis įdomus? Aplinka nesutvarkyta dar iki galo, gal aš
privešiu 120 kūzavų žemės ir padarysiu sklypo aukštį visur vienodą.

"Saulius74901"  parašė naujienų news:os4qkg$mur$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va gal pralysi po blatu daba.
Tik matavimus reiks iš naujo matyt.