Tema: Re: Saulius74901 - kaip tas namo pridavimas?
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-11-23 08:29:47
Man dekraciją patvirtino.
telefonu kalbėjau su Klaipėdos skyriaus inspektore, tai sako o kur
draudimas?
sakau gi man buvo neprivalomas, nes kai statė nereikėjo. Sako ok, tada
nereik ;-)
Prašė plotos pataisyt, paskui prižiūrėtoją įrašyt ir statybos vadovą.
Įrašiau sūnų, nes turi statybos diplomą ir pralindau.
Ai tiesa, dar liepė pažymą surašyt, kad pastatyta pagal projektą, tokią pat
kaip daliniam namo pridavimui.

Dabar laužau galvą ką vežt į Registrų centrą.
Gal žinai?
Va čia randu, kad nieko labai mandra.
http://info.registrucentras.lt/node/6569