Tema: Re: Kainø palyginimas
Autorius: Audrius
Data: 2016-05-05 14:02:44
I kaina 550-600eur itrauktos degalu islaidos, kurios sudaro einamuoju
laikotarpiu 26-30eur.
Mesas perkame pas ukininkus, kaip tik istustejo saldiklis, sekancios
savaites pradzioje planuojama vykti avienos ir versienos.
Nuo praejusiu metu i sia suma ieina ir dalis pirkiniu is Vokietijos,
Prancuzijos. Tiesiog norisi ir didesnes ivairoves...