Tema: Re: Kainø palyginimas
Autorius: Audrius
Data: 2016-05-03 23:02:44
Kaip vedantis analogiska biudzeta nuo 1997m, galiu pasakyti, kad iki 21004m
i Lenkija vazinejome epizodiskai.
Taciau kai eme kilti "Maximu" apetitas ir kainos sove i virsu, maisto ir
butinuju buities poreikiu bei namu apyvokos reikmenu islaidos pasieke
2200-2400 Lt/men. I restoranus nevaiksciojome, negana to - netgi daug ka
uzsiaugindavome savo darze + sode + siltnamyje.
Tiesiog principinis reikalas buvo istisus metus, kasdien, ant stalo tureti
svieziu vaisiu, darzoviu, kokybiska mesa, zuvi, etc.
Emus viska (isskyrus duonos ir nefermentuotus pieno produktus) pirkti
Lenkijoje - islaidos isvardintu poreikiu tenkinimui sumazejo iki 1400-1600
Lt/men.

Teigini "...sutaupymas Lenkijoje 250EUR per men, kai visos islaidos tera max
400EUR yra totalus visiskas bullshit..." analizuot is principo nera reikalo,
kaip kad ir  kreipt demesi. Nes 5 asmenu islaidos 400EUR/men, mano manymu,
jau ryskus asketizmas organizmui. Pofig, jei toks mazochizmas taikomas sau
paciam - ivairiai juk musuose zmones gyvenimus trumpinasi, bet jei tokia
"mityba" taikoma ir vaikams - uzjauciu juos...

"skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message
> [...]
> nusiperkam daugiau, tas pats su pvz. indaploviu milteliais ir visoms kitom
> ilgo galiojimo prekem.  Taip kad sutaupymas Lenkijoje 250EUR per men, kai
> visos islaidos tera max 400EUR yra totalus visiskas bullshit. Ir cia
> islaidos neperkant jokiu Optima linijos ar slapenkes is tolet. popieriaus
> ir panasiu zemiausios kategorijos produktu. Tiesa prie maisto islaidu
> nepriskiriu pietu kavinese darbo metu, maisto islaidu vaiku darzeliuose,
> mokykloje, alkoholio baruose, jei einama su chebra (nes ten ir per viena
> vakara gali 50EUR kaip nieko isgaruoti) ir pan.

>>> pzdec. tas pats su skutimosi peiliukais, putom. Magnio b6 pas mus ~2e