Tema: Re: Kainø palyginimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-05-04 15:54:38
nu dar klausimas, kas pas tave per šeimos nariai. Jei ten niolikiniai
bernai- drambliai, tai jis vienas toks turbūt suvalgo daugiau, nei mano
3 darželiniai vaikai. Žodžiu, viskas reliatyvu, bet maisto kainos
Lietuvoje tikrai nėra didelės. Ir čia ištraukti iš viso konteksto šių
dienų didvyrį kalafijorą ir daryti išvadas apie visą prekių krepšeli
(tipo, taigi viskas pabrango 3,4528 karto!), tai yra tik nieko
ekonomikoje nesuvokiančių žmogelių pezalai. Pripažinkite, ar bent kas
dešimtas iš jūsų išvis būtų pastebėjęs parduotuvėje tą kalafijoro kainą,
jei ne kilęs visuotinis šaršalas internete ir žiniasklaidoje? Mes pvz.
kalafijora valgom sezono musu platumose metu ir man šimtas metu jo
dabartinė kaina, tegul jis ir 20EUR kainuoja. Kodėl pvz. niekas
nesipiktina šviežio tuno kaina, kuri ir litų laikais buvo apie 100Lt uz
kg? Aš irgi norėčiau, kad jis kainuotų bent per pusę mažiau, bet
suvokiu, kad tai prabangos prekė, ribotų ar beveik nykstančių žuvų
išteklis,  ir be jo tikrai galima išgyventi, o kai labai užsimanau, tai
nueinu i Piza Jazz, kur tuno kepsnio kaina restorano aplinkoje jau
nebeatrodo tokia didelė.