Tema: Re: Kain? palyginimas
Autorius: news reader
Data: 2016-05-04 22:06:36
idomus poziuris... tarkime, kad ir toks poziuris turi teise egzistuoti,
kol nepradedama pezeti apie tai, kad viskas tik musu vaizduoteje,
gyvename matricoje ir t.t.

siaip klimatas LT ir PL panasus tai ir derlius turetu buti mazdaug
vienodas. Beje, uosvis bitininkas tai bitems duoda tik Panevezio cukru,
nors pataupyti megejas. Turbut bites sugeba atsirinkti kas gerai, o kas ne.

o ir pieno skoniui nustatyti man mokslininku pagalbos nereikia.
Pakankamai laiko praleides kaime.