Tema: Re: Kainø palyginimas
Autorius: benamis
Data: 2016-05-05 08:46:38
Manau 100eur asmeniui yra normalu. Mums gaunasi ~170/asmeniui, bet cia ieina
ne vien tik maistas, bet ir buities prekes, taip pat ir alkoholis. I kabokus
praktiskai nevaikstom, pietus i darba pasigaminam namie.

"Bender Rodriguez"  wrote in message

Pas mane 4 asmenų šeima telpa į 400 EUR. Pagrinde vyrauja mėsa, o
daržoves valgo tik žmona su vaikais, aš daržovių nepripažįstu :)
Košių ir makaronų šimtą metų nevalgiau. Antrarūšių prekių tikrai
neperkam.