Tema: Re: Kain? palyginimas
Autorius: marukas
Data: 2016-05-05 09:23:58
Nu fak, hebra, flame'inat antrą savaitę dėl centų. Grįžtam iš atostogų,
visada sustojam Augustavo Kauflande nes nu ar taip ar taip į prekybos centrą
reiks po savaitės ar dviejų. Pigiau ten kažkiek, bet ne kosmosas. Nu, bet
kad specialiai važinėt..? Ir šiaip, jei žmogus, turintis internetą ir
mokantis pasikonfigurinti news'us !!! laiką, skirtą flame'inimui praleistų
kurdamas BVP, tai gal ir į kainas prekybos centre nereiktų žiūrėt,
nepagalvojat?

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-05-04 18:55, news reader rašė:
> butu gerai jeigu kas nors konkreciai ivardintu bent viena lenkiska
> produkta kuris tikrai yra skanus ir maistingas.

Majonezas Hellmanns
President pelėsinis sūris
Antiena (lietuviškos realiai net nėra)
Pienas
ir t.t.

O realiai tai Lenkijoje žymiai pigesni yra ir produktai, kurie tiek į
Lietuvą, tiek į lenkiją yra importuojami: skalbimo priemonės, indaplovių
chemija, rūbai, avalynė ir t.t.

> pvz. cukrus, tiksliai zinau, kad cukrus cukrui nelygu. Esu pirkes
> pigesnio lenkisko tai jis paprasciausiai nesaldus. Neskaitant, kad ne
> velnio pigiau nesigauna, bet dar klausimas ko ten prikista.

O Kėdainių cukraus fabriko cukrus vis dar dvokia ar jau nebe?

> Arba
> lenkiskas pienas, buvo jo privezta vienu momentu musu parduotuvese,
> skonis prastas. Puse turejau ispilti.

Tai ir lietuviško yra tokio, kurio gert neįmanoma. O lenkiško yra ir
tokio, kuris tikrai skanus. Mes jau nežinau kiek laiko Maksimoje tik
lenkišką po 0,69 ct/l perkame. Nebent su kokia nors akcija atrakcija
koks nors lietuviškas padoresnis pigesnis būna.

> imho Lenkijoj tikrai yra geru kokybisku produktu, bet ju reikia ieskoti
> tikrai ne Suvalkuose. Kaip ir pas mus maksima maksimai nelygi. Nuvarai i
> provincija ir matai, kad asortimentas skiriasi.

Nori pasakyti, kad Dvaro pienas, sviestas ir grietinė Maksimoje Vilniaus
akropolyje ir Maksimoje Ariogaloje yra kitokie?! Kaip ir Suvalkų Tesco
ta pati prekė yra kitokia nei Varšuvos Tesco?