Tema: Re: Kainø palyginimas
Autorius: svyt
Data: 2016-05-01 07:47:02
Lenkijoj nieko neperku, labai nekokybiski dalykai, todel ir
 pigesni. Lyginant kokybiskus lietuvoj pigiau. Vokietijoj, bet
 irgi +/- cia kazkokia propaganda, veze musu imone pernai gruodi
 avietes, pokelis i berosda 8 avieciu ten 100 euru kainavo.
 Pypiec, kaip krize paveike rusu kainas. Kai daromos isvados is
 sezoniniu dalyku juokas ima. Man taip sutapo kad mane brangiai
 nupirko darbdavys, alga 1lt patapo 1 e, tai gal ir lengva sneket.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/