Tema: Re: Kainø palyginimas
Autorius: Arj
Data: 2016-05-04 11:15:08
nixuja, jei ziuri ka perki, 300-400Eur I menesi maistui yra labai realu.
Primesk vien tai kad uz 400Eur galima nusipirkti apie 100kg geros rusies
sviezios kaulienos/vistienos. Arba jei pirkti cielas vistas, tai be akciju
iseina 200kg - tas dafiga, valgant vien jas, dienai iseitu beveik 7kg. Arba
pvz as megstu kepta karka. Jei pirkti jas zalias, uz 400Eur ju iseina
~200vnt, cia vienos svoris butu virs 1kg, ir dar nebuvo atvejo kad ja
suvalgyciau per karta. Kitas nuansas - va praktikuojam kassavaitinius
apsipirkimus barboroj. Pastebejau, kad jei I barboros krepseli imetamas
kopustas, tai atejus kitam savaites kazkaip dar daug maisto saldytuve buna
like. Arba kopustas. Ir ta butu galima vardinti ir vardinti, bet mano
nuomone tokia - siuo metu norint skaniai valgyti, LT tikrai nereikia daug
pinigu, ypac kai vienos pigiausiu prekiu - sviezia mesa ir saldumynai.
Reikia daug pinigu jei nori valgyti madingai, ala sviezius sparagus su
austrem ziema.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:ngc4tk$gn7$1@trimpas.omnitel.net...

Tu arba meluoji apie 300-400 EUR, arba knisi protą apie ne optima liniją
ir šlapiankę iš popieriaus. Arba visai mėsos ir daržovių nevalgote, o
vien košės ir makaronai.