Tema: Re: Kain? palyginimas
Autorius: news reader
Data: 2016-05-04 18:55:27
On 04/05/16 09:06, Nitro wrote:
> Vakar nusipirkom lenkiskos kiaulienos, pries gera menesi keliavom is Vokietijos su tarpiniu sustojimu Varsuvoje. Kainu palyginimas - mentes kg maximoje 2,69, Varsuvos carrefour - ~3 eurus. Ir viena ir kita akcijine.
>
> https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13124765_10207736005733154_228461764390353262_n.jpg?oh=70ac583fa5c8cdc1eb8b3aef4e362c76&oe=579E9E15
>
> PS kokioj bedronkoj ar lidle gal ir pigiau :)

butu gerai jeigu kas nors konkreciai ivardintu bent viena lenkiska
produkta kuris tikrai yra skanus ir maistingas.

kai pradeda lyginti kolas visokias ir margarinus tai nesazininga,
normalus zmogus tokiu "produktu" net uz dyka neimtu.

pvz. cukrus, tiksliai zinau, kad cukrus cukrui nelygu. Esu pirkes
pigesnio lenkisko tai jis paprasciausiai nesaldus. Neskaitant, kad ne
velnio pigiau nesigauna, bet dar klausimas ko ten prikista. Arba
lenkiskas pienas, buvo jo privezta vienu momentu musu parduotuvese,
skonis prastas. Puse turejau ispilti.

imho Lenkijoj tikrai yra geru kokybisku produktu, bet ju reikia ieskoti
tikrai ne Suvalkuose. Kaip ir pas mus maksima maksimai nelygi. Nuvarai i
provincija ir matai, kad asortimentas skiriasi.

na, o pabaigai prisiminiau kai vienas pazistamas vaziavo i ekskursija po
PL. Karaliu rumai, etc. Susitinku ir klausiu "Na ir kaip Lenkija?", jis
atsako "Bulkutes!!! Po 30 lenkisku centu!""