Tema: Re: Kain? palyginimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-05-04 23:27:16
P.S. O skirtumas bitems tarp lenkisko ir Panevezio cukraus, tai kaip tarp
sintetinio E330 ir koserines citrinos rugsties is ekologisku citrinu.
Newsuose gi irgi kaikas jaucia skirtuma, bet bites gi nedurnos....

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"eSSas"  wrote in message news:ngdl9l$b0b$1@trimpas.omnitel.net...

>Išties - kaip jos sukos per savo šimtus milijonų metų egzistencijos be
>Panevėžio cukraus išgyveno? Kažkokia netvarka.

Nieks atsargu nepizdino.

>Esu joks bitininkas, bet iš gandų žinau, kad cukrum bites maitint yra
>sukčiavimas. Tiesa?

50/50. Paemus medu ir nepadejus vietoje jo kazko kito - ishmirs.
Sukciavimas, kai cukrumi kompensuojami prasti metai.