Tema: Re: KainĆø palyginimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-05-03 23:22:27
patikek, tikrai nera asketizmas. Valgom visaverti maista, darzoves,
vaisius. Mesa pvz. valgau praktiskai kiekviena diena pietums (kavineje,
kas neieina i minetus 400) ir vakarienei namie. Zinoma, ne jautienos
ispjova, bet ir ne harmonine vistiena (sita valgom gal 1x per men).
Lygiai taip pat vaisius,naturalu, kad neperkam tresniu ar braskiu uz
15EUR kg ne sezono metu. Pvz. siuo metu obuoliai, apelsinai, bananai
kainuoja tikrai papigiai. Protingai perkant sezonines darzoves/vaisius,
ir, kas labai svarbu, neismetant maisto, kurio buvo prisipirkta
perteklius, sumos gaunasi visai protingos. Jei visa diena ir visi seimos
nariai valgytu vien tik namie, sumos aisku butu didesnes, bet kaip
sakiau, dalis maitinimosi vyksta uz namu ribu ir tos sumos i 400 nepatenka.