Tema: Re: Kain? palyginimas
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-05 11:00:37
Nu tai taip ir gaunasi. Pvz. mūsų "prekių krepšelyje" majonezas, antiena ir
pelėsinis sūris sudaro nykstamai mažą dalį.
Visokie margarinai, pigiausios sasyskos ir panašus brudas kuriuo žavisi
lenkiško pigumo gerbėjai sudaro 0. Tai ir nematau aš to išreklamuoto maisto
kainų augimo.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2016-05-05 09:20, Tomas rašė:
> Kai maitiniesi Hellmanns manojezu, antiena ir pelėsiniu sūriu
> nenuostabu, kad netelpi į 400€/mėn.
> Spėju pomidorų padažas tik Heinz ir ne joks kitoks?

Mes įpratę kokybiškus produktus pirkti. Kečupas dažniausiai Heinz, bet
labiausiai pas mus eina Kėdainių pomidorai su baziliku.