Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: dz
Data: 2009-05-21 15:44:10
nu kiek zinau yra spec kieta vata, bet brangi, 2-3 cm storio lyg apie
20lt/m2, juodgrindziu vistiek reikes, nes nedesi tesiai ant balkiu vatos -
suspaus. Nu ir ant vatos reikes kazkokios plokstes vistiek. Visokie
pamynkstinimai tik ant balkiu, kazka padeda bet mazai. Nebent zinai dar
kokia technologija?
"Flamx" <petras(trinti)gri@gmail.com> wrote in message
> Nenoriu uzsiimt cia reklama, bet yra tam skirtos medziagos, kam tos
> improvizacijos?
>
> "dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
>>> 3. Asmeniskai man, akumuliacija nereikalinga.
>>> 4. Uzdusus nuo dumu, dzin per kiek laiko bus pasiekiamos tos
>>> konstrukcijos.
>>> 6. Gali but, nesiginciju, nezinau.
>>> 7. Pats pripazinai kad tai nera visais atvejais reikalinga.
>>> 8. yra smuginio garso izoliacijos perdangoms. Kur porno?