Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: dz
Data: 2009-05-20 20:43:09
1. Koks skirtumas kas kaltas, svarbu kas nuo to atsitiko.

2. Su puta sandarus montavimas butu sudetitingasm + 100 bonku makroflekso:),
neapeisi vamzdziu ir kitu inzineriniu sistemu, ir nuo jo namas pasidarys dar
labiau degus, o puta uzsikuris dega ziauriai.

3. issiaiskinom

4. cia ner ko vystyt giliai temos, yra sprendimu visokiu...o geri kainuoja
tiek kiek murinio visas apsiltimo sumustinis.

ps jei jei dar vystisim tema, tai atrasysiu jau tik ryt:)