Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-21 08:27:09
Muriniame name su grauzikais kovoti kur kas lengviau, uzbetonavai ziurkiu
landas ir tiek ziniu, o karkasiniame ka ten betonuoti, ziurkes lentas kaip
zeimeris ima. Dabar del puvimo, idomu pamatyti nama pastatyta pagal visus
reikalavimus. Galiu duoti 100 proc, kad kiekviename name yra vietu, kur
seimininkas net nenutuokia, jog jo namas dreksta, ypatingai konstrukciniu
elementu. Taigi jei tai murinis namas problema lengvai sprendziama, bet jei
karkasinis tai po desimtmecio drekimo medis buna jau supuves, todel toki
nama remontuoti labai brangu, o kartais ir neapsimoka. Ivertinant musu
klimata tokiu drekstanciu yra tikrai nemazai ir impregnavimas drekstanciu
vietu tikrai neisgelbes. Todel jeigu statyti - tai murinuka, ir visas
nesancias konstrukcijas daryti tik is betono/muro. Su apdaila galima ir
pazaisti, ja pakeisti ne karve kainuoja. Pats buvau nustebes, kai atlikau
savo namo slapia testa (pyliau namo terasas su vandens zarna) radau keleta
vietu kur hidroizoliacija buvo prastai prikibusi, prastai prsispaude langai
ir po langais medis dreko visa ziema, o jeigu butu drekes koks balkis
karkasiniame, tai langai butu susiskersave, isivaizduoju kiek butu kainaves
tokio namo remontas.

"Flamx" <petras(trinti)gri@gmail.com> wrote in message
> ne[paruostas medis, netinkamai pastatytas namas, taip puna, pelyja.
> Grauzikai kuo puikiausiai veisiasi ir muriniuose.
>
> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message

>>> 2 vasara per daug karsta
>>> 3 mazai akumuliacijos
>>> 4 gipso sienos, lubos  nieko gero
>>> 5 priesgaisriniai reikalavimai didesni (laidai, kaminai...)
>>> 6 draudimas dvigubai didesnis
>>> 7 su sildomom grindim sudetinga
>>> 8 blogesne garso izoliacija
>>> 9 greitesnis nusidevejimas - mazeja verte
>>> 10 jei apdaila po default dailylentes - teplios kas 5 metus