Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-21 15:35:51
Mhmm, tai visi karkasiniai namai pasaulyje knibzdete knibzda peliu ir
ziurkiu, viduje sienu kibirksciuoja pragrauzti laidai, svyla putplastis.
Primena pigu siaubaka :)
Ir kaip tik tie vargsai Norvegai isgyvena :) O amerikonai jau matyt ismire,
juos ziurkes uzgrauze. Kitose valstybese panasiai. Lietuvos kaimuose ir
miestuose kas sekunde sudega namas pilnas ziurkiu :) Pasaulio pabaiga vienzo
;)