Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: dz
Data: 2009-05-20 20:25:10
1. Nebandyk irodinet, kad murinis taip pat greit uzsiliepsnoja, kaip ir
medinis. Uzsidegus tv kokiam kampe murui greiciausiai tik kampas apsvils,
mediniui ragas...Ner ko cia apie tai diskutuot, nes n faktoriu gali itakot
gaisro plitima.
2. prie ko tiksliai medis, todel nekursiu geriau. Viskas aisku is praktikos.
Bent pas mane esminiu klaidu tikrai nera, yra padaryta viskas auksciau
vidurkio, o temp skirtumas tarp aukstu jauciamas. Nu aisku 2a yra yra
stogas, tas daduoda silmos.
3. apsiltinimas beveik ne prie ko, atsakiau tau kitam poste.
4. Jei ne gipso, tai dar lengviau namo konstrukcijos bus ugniai pasiekiamos.
6. Taip, beveik dvigubai brangiau draudziant nuo gamtos jegu, draudziantis
nuo daugiau riziku, suma santykinai mazes.
7. Pirmam ner problemu, o antram kartais reik, mano atveju pagrindine vonia
yra antram aukste, dariau sildomas grindis tokia egzotiska sistema, nei pigu
nei greita + dar nepajungta, neaisku kaip gerai sils.
8. Aisku jei varysi 3xGKP +15cm vatos + 3xGKP, tada gal ir normaliau gausis,
net kastai bus nemalonus, o su perdanga tai isvis reik porno daryt, norint
pasiekt gera garso izoliacija, ypac norint nuslopint smugini garsa.
9. Mazai zmoniu gyvena tevu/seneliu namuose?
10. Po default - tinkas, prieziuros beveik nereik. Nu klinkeriu apvaryt
galima tiek medini tiek murini.