Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-20 21:08:52
1. Kaip jau ir sakei. Tas kuris gules tam aprukusiam name bus nebesvarbu ar
jo namas murinis ar medinis.
2. Praktika buna skirtinga
3. Asmeniskai man, akumuliacija nereikalinga.
4. Uzdusus nuo dumu, dzin per kiek laiko bus pasiekiamos tos konstrukcijos.
6. Gali but, nesiginciju, nezinau.
7. Pats pripazinai kad tai nera visais atvejais reikalinga.
8. yra smuginio garso izoliacijos perdangoms. Kur porno?
9. Paveldas. Kiek sie namai atitinka siandienos reikmes? Turiu galvoje
kvadraturas, isplanavima ir t.t.
10. Nu matai. Pasirodo ir mediniui kitokia apdaila zinai ir tai dar nera
paskutine is galimu.