Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: bzik
Data: 2009-05-20 17:01:18
gyvenu kapitaliai renovuotame 2a. name, kur 1a rastinis, o 2 karkasinis.
Manau lesu isleidom kokiu 20% daugiau, nei susitvarkyt tokio pat ploto
murinukui, nes reikejo taikytis prie medzio galimybiu, reikalavimu,
susijusiu su medziu (elektra, kaminas ir pan.). Zmonos reikalavimas  -
medinis namas. Visur, kur galejom, palikom medines sienas, balkius.
Mikroklimato poziuriu mediniame smagiau - maziau jauciasi saltis, stabili
dregme. Karkasine dalis panasesne i murinuka, nes ten tas pats apsiltinimas
ir GKP.