Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: bzik
Data: 2009-05-21 08:41:43
2. is lauko rastai minimum 15cm slapios ekovatos, is vidaus sausa ekovata,
iki GKP 3-10cm, vidutiniskai ~7. Rastas 18cm. Karkaso sienose siltinimo
~25-27, stoge iki 32cm.
3. sildom dujom, tai svyravimai nedideli.
10. pirkom pramoniniu budu dazytas dailylentes. Neobliuotos, tad visa
tekstura puikiai matoma. Teoriskai 5m. nieko nereik daryt. Manau realybej
pietine puse greiciau praras spalvas, nes pablukimas matosi (spalva
intensyvi) po poros vasaru. Kitur kaip naujos. Brangesniems dazams siai
dienai gamintojai duoda iki 8m. garantijas nuo blukimo.

"dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
> [...]
> kokias siuo metu 2-3 laipsniais vesiau, nors langu daugiau i pietus. Pas
> kaimyna 15cm + vitrinos i pietus - verkia kiekviena diena, kad karsta.
> 3. sanaudos ir akumuliacija mazai bendro turi, murini isildyt sunkiau, bet
> ilgiau neatsala, medinis  - atvirksciai. Nu jei sildaisi nepertraukiamai,
> tai mazai skirtumo.
> 10. Dazais gal, bet norint, kad matytusi medzio tekstura abejoju ar
> marmalas pietu pusej atlaikys 10metu. Nors girdejau, yra kazkokiu
> sprendimu kur gamykloj dazo ir duoda 10 metu garantija, bet kaina tada

>>> 2 vasara per daug karsta
>>> 3 mazai akumuliacijos
>>> 4 gipso sienos, lubos  nieko gero
>>> 5 priesgaisriniai reikalavimai didesni (laidai, kaminai...)
>>> 6 draudimas dvigubai didesnis
>>> 7 su sildomom grindim sudetinga
>>> 8 blogesne garso izoliacija
>>> 9 greitesnis nusidevejimas - mazeja verte
>>> 10 jei apdaila po default dailylentes - teplios kas 5 metus