Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: dz
Data: 2009-05-21 10:39:15
o tai nuvarai i parde ir sakai, duok viena lapa sudegint kieme:).
Siaip ir gali partijos iseit skirtingos, ten kazkokio priedo deda, kad
maziau degtu, bet turbut ne visiem lygiai ideda:). Beje kur rasei apie putos
degumo klase, tai ten juk raso apie puta klijuota ant muro, + dar
aptinkuota, o jei det i medini karkasini i ta vieta kur vata dedasi, ar i
stoga, tai jau visai kitas reikalas....
"Flamx" <petras(trinti)gri@gmail.com> wrote in message
> Ta ir rasau, ziurekit koki putplasti dedat.
>
> "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message

>>> neuzteks. Reiktu pirma pasidomet apie teisinga polistirolio montavimo