Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-21 15:02:35
Na tai nors ir gerai susuksi tu ta karkasini jis visteik bus susuktas o
nesumurytas, ir ziurkes ji graus vienodai. Kaip minejau visi karkasiniai yra
megiami ivairiu gyviu (pelesiu, ziurkiu, tarakonu ivairiu grybu). Todel jei
yra galimybe pasimuryti, tai tik toki nama ir rinktis. Man sunku
isivaizduoti kai is karkasinio isprasyti pvz peles. Juk jei pragrauze viena
kampa, ji uztaisai tai pragraus kita kampa. Jau nekalbu apie el
instaliacijos laidus, taip ir nama sudeginti nesunku.