Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-20 18:42:41
> 1. jei sudegs kartu su draudeju, vis tiek nieko gero:)

Dazniausiai nesudegama o usdustama nuo dumu. Paprasta pypala pakabint
palubeje, kad perspetu apie dumus, ne karve kainuoja.
Ir dega visu pirma ne sienos o tai kas namo viduje, baldai, apdaila ir t.t.

> 2. koks storis?, pas mane 25cm tai ipatingai nesijaucia, bet vistiek 1a
> kokias siuo metu 2-3 laipsniais vesiau, nors langu daugiau i pietus. Pas
> kaimyna 15cm + vitrinos i pietus - verkia kiekviena diena, kad karsta.

Beveik esu tikras kad vata apsiltintas

> 3. sanaudos ir akumuliacija mazai bendro turi, murini isildyt sunkiau, bet
> ilgiau neatsala, medinis  - atvirksciai. Nu jei sildaisi nepertraukiamai,
> tai mazai skirtumo.

Nesamone, vel griztam prie apsiltinimo tada.

> 10. Dazais gal, bet norint, kad matytusi medzio tekstura abejoju ar
> marmalas pietu pusej atlaikys 10metu. Nors girdejau, yra kazkokiu
> sprendimu kur gamykloj dazo ir duoda 10 metu garantija, bet kaina tada
> gaunasi jau nejuokinga.

O ant muro kaip ten matos medzio tekstura? )