Tema: Re: medinis vs... namas
Autorius: dz
Data: 2009-05-20 17:04:23
nu namas mazdaug 60% murinis, 40% medinis viskas dariau daug maz pats, tai
susidare tokia nuomone, kad medinis negerai....
Nu kas pirma sauna i galva:
1 DEGA
2 vasara per daug karsta
3 mazai akumuliacijos
4 gipso sienos, lubos  nieko gero
5 priesgaisriniai reikalavimai didesni (laidai, kaminai...)
6 draudimas dvigubai didesnis
7 su sildomom grindim sudetinga
8 blogesne garso izoliacija
9 greitesnis nusidevejimas - mazeja verte
10 jei apdaila po default dailylentes - teplios kas 5 metus
11...