Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: Gintas
Data: 2013-10-06 11:26:56
elektrosaugos parduotuveje-kabelio kaina X, kabeli klojancioje firmos ataskaitoje kabelio kaina 10X. Klojam ju pirkta, nes patys pirkti jokiu budu negalim? O jei kaina 15X?

Kliedesius rasai ir tiek. Kai pamatus gyv. namui kloji, gal pamatu montavimo firma butinai turi tuos pamatu blokus ir nupirkti?  Ar gali jiems kas nupirkti ir sustabeliuoti statybvieteje? O jei pirksi tu ir tie pamatai sutrupes per ziema? O jei sutrupeje, pasiims ir kelias, name buvusias,  duseles?Vai, vai, vai......