Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: Gintas
Data: 2013-10-02 23:25:57
Nepatingesiu, gal pavyks paaiskinti:

a) Kodel, kai Lesto nori rekonstruoti linija, uz rekonstrukcija (ir galingumo didinima)  turi apmoket kaimietis? Kodel stulpo perkelimas savininko sklypo ribose, turi but susijes su Lesto linijos geroka modernizacija?  Kodel nepakanka perkelti vien stulpo, neprasant is Lesto nei kapeikos nei uz darbus, nei uz projekta? Kodel privalu vietoje savo lesomis suformuota nedideli   keliuko vingi  per savo sklypa, salia jo nutiesti autostrada? (retoriskas klausimas)

b) nemanau, kad Lesto turetu jaudinti mano imones santykiai su VMI. Atsakyta?  Perku is atestuotos imones darbu atlikimo paslauga. Nenoriu jiems moket uz ispustas medziagu kainas, kurios salia esancioje parduotuveje gerokai mazesnes. Kas tave stebina?

c) tame ir esme, kad nutiesiu nuosava linija, tam padares Lesto imonei tinkanti projekta, darbus atlieka Lesto pripazinta firma, medziagos irgi sertifikuotos. Ir? Ta nuosava linija, kurios verte sieka ne viena desimti kLt, padovanoju Lesto, mainais uz ju OL linija, kurios likutine verte arteja prie nulio. .  Savo pinigeliais pakeliu Lesto valdomo turto verte.  Nes manoji linija naujutelaite, kilmingo vario, galingesne, ilgesne ir ateiciai tinkamoje vietoje.  Bent jau ta, turetum suprasti :)