Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: Gintas
Data: 2013-10-01 07:46:40
 Nei organas, nei pirstas: vietojo senu stulpu ir  plonytes orines linijos, anot Lesto, palei gatve  turi atsirasti gerokai ilgesnis, naujutelaitis pozeminis kabelis su geroka galios atsarga (gatve ilga nusimato)  uz zmogelio pinigus. Kodel zmogelis turi uz savus  ikast galingesni kabeli , nei dabar yra orine linija?

p.S. sklypas didelis-vietos sociai, iskaitant ir reikiama apsaugos zona. O  stulpus ismeigti su tais paramsciais ir ant ju uzmesti laidus-nei laiko , nei darbo sanaudu daug. Bet tokia linija NEATIKS BUSIMO LESTO projekto. Uz kuri jau reikts savais moket!

" Kažin jei ateitų tavo kaimynas ir sakytų - užkniso tavo dūmijantis Opelis, trukdo, pasikeisk į normalią naują mašiną. Kur tu jį pasiųstum ?" Ogi niekur nepasiusciau , jeigu sumoketu bent puse NAUJOS ir MODERNIOS masinos kainos. Pasikeisciau ! Tuo labiau, jeigu vistiek buvau planaves keisti netolimoje ateityje :)