Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: Gintas
Data: 2013-10-01 09:25:00
Na ir valio. Laikyk  ir toliau savo Opeliuka mano sklype arba DYKAI gauk 60 proc. naujo garazo (ne zvyriuko!)  kainos ir kaip bonusa-specialiai tau parengta, tavo megstamo projektuotojo (!)  ir apmoketa projekta garazo statybai. Ka renkiesi? Panorejes viso garazo, gali nieko negauti ir tai reali galimybe. Plius turi ivertinti, kad garaza VISTIEK turesi neuzilgo statytis, nes boba su vaikais tave spaudzia (kvartale daugeja statybu)