Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: ejs
Data: 2013-10-01 23:20:01
2013.10.01 06:09, Gintas rašė:

> Gavus projekta ir jo samata,  isaiskejo, kad vietoje to, kad ismeigtu
> palei nauja kelia viena papildoma  10kv stulpa ir permestu laidus,
> Lesto reikalauja irengti nauja ir modernia pozemine 10kv linijos
> atkarpa, su visomis is to isplaukianciomis finansinemis pasekmemis.

Projektavimo sąlygose turėjo nurodyti reikalaujamus linijos parametrus.
Ir taip, 10kV kabelis brangus. Bet pigesnis nei 110kV kabelis, ar tuo
labiau 330kV kabelis ;)

> Man tai panasu i situacija, kai is autoavarijos kaltininko butu
> reikalaujama vietoj sudauzytos  senuciukes masinos -nupirkti nauja ir
> dar butinai naujesnio modelio. Maza to-sudauzyta masiniuka
> atiduodant, nes visus senuosiu orinius laidus, stulpus,
> skyriklius-jie pasiima tipo utilizuoti :)

o man panašu kas chitražopas kaimietis bando savo problemas spręsti
LESTO sąskaita. Ką darom?

> Klausimas: a) kokia sio reikalo teisine baze? Ar zenkliai pakelus
> 10kv linijos atkarpos verte ir isvadavus Lesto nuo garantuotu islaidu
> ateityje (pagal kvartalo projekta-orine linija ateityje bus
> naikinama)-zmogelis neturi teises reikalauti, kad Lesto nors kiek
> finansiskai dasidetu?

gal žmogelis paskui norės apmokėti 10kV movų kainas? O jų reikės, kai
likusi OL bus keičiama KL
;)

> b) ar zmogelis gali samdyti atestuota imone
> vien darbams atlikti? Ta prasme-pirkti medziagas savo imones vardu,
> issirasant s/f ir bent taip kiek sutaupant?

Ir kaip jis šias išlaidas panaudos savo įmonės reikmėms?

yra. Reikia dabar linijos neiškelti.

--
ejs