Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: Gintas
Data: 2013-10-02 20:57:04
Kazkokias vaikiskas nesamones rasai :)

1) kodel, jei Lesto iki siol tenkino OL, jinai dabar turi but pozemine? Kuris cia chitrazopis? Kaimietis, kuriam pakaktu vieno papildomo stulpo su atrama ir 20m ilgesniu aliuminio laidu, ar Lesto, kuri nori gerokai galingesnio varinio pozeminio kabelio, kuris dar ir gerokai ilgesnis?
2) o del medziagu pirkimo-koks Lesto draugeliu firmos pisalas turetu but, kur zmogelis panaudos uz medziagas gautas s/f? Ar , jeigu samdai firma, kad troboje isvedziotu tau el. instaliacija, neturi teises sumanyt nupirkti jiems tinkamos  laidu rites?