Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: ejs
Data: 2013-10-04 17:59:48
2013.10.02 23:25, Gintas rašė:
> Nepatingesiu, gal pavyks paaiskinti:
>
> a) Kodel, kai Lesto nori rekonstruoti linija, uz rekonstrukcija (ir
> galingumo didinima)  turi apmoket kaimietis? Kodel stulpo perkelimas
> savininko sklypo ribose, turi but susijes su Lesto linijos geroka
> modernizacija?

Todėl kad tokia OL, kokia ji stovi, nutiesta pagal projektą. Esamoje
situacijoje įmanomas tik jos remontas, o tai reiškia kad stulpai statomi
toje pačioje vietoje ir laidai tiesiami tokio pat storio.

> Kodel nepakanka perkelti vien stulpo, neprasant is
> Lesto nei kapeikos nei uz darbus, nei uz projekta? Kodel privalu
> vietoje savo lesomis suformuota nedideli   keliuko vingi  per savo
> sklypa, salia jo nutiesti autostrada? (retoriskas klausimas)

todėl, kad tu nori rekonstruoti liniją. Rekonstruota liniją turi
atitikti galiojančius reglamentus ir užtikrinti numatomą galingumą.

> b) nemanau, kad Lesto turetu jaudinti mano imones santykiai su VMI.
> Atsakyta?  Perku is atestuotos imones darbu atlikimo paslauga.
> Nenoriu jiems moket uz ispustas medziagu kainas, kurios salia
> esancioje parduotuveje gerokai mazesnes. Kas tave stebina?

stebina gajus noras api3,14sinėti.

> c) tame ir esme, kad nutiesiu nuosava linija, tam padares Lesto
> imonei tinkanti projekta, darbus atlieka Lesto pripazinta firma,
> medziagos irgi sertifikuotos. Ir? Ta nuosava linija, kurios verte
> sieka ne viena desimti kLt, padovanoju Lesto, mainais uz ju OL
> linija, kurios likutine verte arteja prie nulio. .

Sutarkim dėl terminijos:
Ši linija ne tavo. Tu savais pinigais apmoki svetimo turto
rekonstrukciją, kuriam yra nustatytas servitutas tavo sklype.
Apmoki todėl, kad tavęs netenkina dabartinė nekilnojamo turto pozicija
tavo sklype. Servituto turėtoją ji tenkina.

Mainas tu gauni sumažintą apsauginę zoną savo sklype, bet ne
"artėjančios į nulinę vertę" OL.

 > Savo pinigeliais
> pakeliu Lesto valdomo turto verte.  Nes manoji linija naujutelaite,
> kilmingo vario, galingesne, ilgesne ir ateiciai tinkamoje vietoje.
> Bent jau ta, turetum suprasti :)

tikrai varinė? Mano matytos 10kV KL buvo iš aliuminio.
Toks ilgis beveik niekam nerūpi.

PS: šiame etape pešiotis beprasmiška. Tegu tai bus pamoka, kad pirma
reikia pagalvoti, o tik paskui daryti. Mokslas pas mus kaip žinia mokamas.

Pešiotis buvo galima paimant projektavimo sąlygas, projektuojant,
derinant. Bet turint rankose suderintą projektą ...
--
ejs