Tema: Re: 10kv elektros stulpo perkelimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-10-01 09:17:14
Neteisingas pavyzdys. Tu nusipirkai sklypa, kurio dokumentuose parasyta -
"Sklypas tavo, bet informuojame, kad vat šiame kamputyje Linas turi teise
laikyti savo surudijusį opelį". Aš ten pasibėriau truputį žvyriuko ir
išdidžiai vadinu tą vietą "parkingu". (Normalia kalba - sklype yra
nustatytas servitutas LESTO elektros linijai). Aš net kažkada tau esu sakęs,
kad kai turėsiu babkių, pas save kieme pasistatysiu krūtą garažą ir opelį
laikysiu ten, bet kolkas mane pilnai tenkina ir ta purvina aikštelė tavo
kieme. Tu ateini pas mane ir sakai - davaj aš tavo kieme pripilsiu žvyriuko
ir tu laikyk savo opelį ten. Mano atsakymas - eik tu nahuj. Pirkai sklypa,
žinojai, kad aš turiu teisę laikyti Opelį pas tave ir mane tai tenkina.
Nori, kad išsikelčiau, duok babkių ant garažo. Liūdna ir neteisinga, norisi
verkti? Nu ka padarysi - toks gyvenimas.