Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-06 14:07:55
> Tai viskas cia realu, tik reiketu zinoti , kiek laiko , esant neigiamoms
> garinimo temperaturoms yra stabdomas kompresorius garintuvo atitirpinimui ir
> tada skaiciuoti kokio galingumo reikia sildytuvo- padengti tuos atitirpinimo
> laiko nuostolius  ir kiek silumos galios pernesa 300m3/h  +35C temperaturos
> oras, kai lauke 0. Tada zinant namo nuostolius, zinant, kad rekupas yra 70%
> naudingas viska perskaiciuoti ir gausit lauko salti, kada racionaliau viska
> isjungti, o ne sukti 300m3/h, kad tureti gryna ora namie.
> [...]
Apie namo sildyma su rekuperatoriumi nesvaigstu. Mane domina tik sviezio
oro pasildymas. Elektra juk brangiai kainuoja, o vandeniu +2000 litu ir
tik sildymo sezono metu.

Mano noras butu sukti ne 300, o 120m3 oro. Bet tuomet 530w kompresorius
man yra per daug galingas? Reiketu 200w? Gal sita sudevejus galima butu
pakeisti paprasciausiu saldytuvo kompresoriumi?

Gal galite apie Ochsner "Europa 122" placiau