Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Ekokodas
Data: 2012-06-01 08:48:07
SS statyti visada verta, tik - neracionalu su rekupu saldyti namu ora, o
paskui su SS pasisildyti pritekama ora, kad namai visai neatsaltu iki lauko
temperaturos. Ekonomiskiau isjungti nafik ta rekuperatoriu- tada nereikes
visai jokios energijos, kad padengti rekupo sukeltus siluminius nuostolius.
Silumos reikia visa para, o sviezio oro uztenka valandos , ar maziau, kad
namas pasikeistu visa ora. O nama gali sildyti reikiamos galios SS- oriniu,
gruntiniu, ar vandeniniu.